lördag 14 maj 2016

Nej men varför

Var jag tvungen att "ropa hej" så väldans då... ja inte lyckades jag gå någon promenad med Fenjan igår inte, hon reste sig och slog hundra gånger, vi kämpade nog på i trekvart. Höll mig samlad och fast vid planen att "klappa henne snäll" men det var nära ögat några gånger så både hennes rumpa och hals fick möta linan (mycket lätt men ändå). Kul jul.


Mitt stora fina Rucjdjur har aldrig sett bättre ut (den här tiden på året), ett tag ville jag bara gömma honom i stallet men nu börjar det verkligen arta sig både muskel- och hullmässigt, det ska bli roligt att se om det här blir året han faktiskt blir lite betesrund. Hoppas! Haha.

Nu är vinterpälsen inte riktigt borta än men jag kan skönja en hel del prickar i den nya pälsen så risken finns att min pangvita springare är på väg att bli flugskimmel. Nej men varför.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar