söndag 29 maj 2016

Kaxig jag

Nu har jag drabbats av storhetsvansinne, jag har ridit mitt Rucjdjur helt utan utrustning inte bara en utan två gånger varav ena gången i galopp över åkern, jag har lagt ut en halvnaken bild på instagram (av förekommen anledning) och galopperat med Fenja (nåja, mest bockat och helt oplanerat var det) vilket blev extra roligt när hon lyckades skaka av sig tränset... livin' on the edge, haha!



En helt vanlig vuxen kvinna skrev så här till mig i en kommentar på instagram: Please eat something. You need help. Då blev jag förbannad. Jag velade länge när det gällde att posta detta men jag är glad att jag gjorde det, responsen har varit helt overkligt positiv, många känner igen sig och av 100 kommentarer tror jag inte någon har varit annat än peppande.


Jag har cyklat mycket med Fester och även löshoppat/tricktränat men kilona bara packas på nu... blir galen!


Rucj fyllde 15 i veckan så han fick lite extra ompyssling.


Salsasåsen känns strålande, nu har hon verkligen gått superfint senaste tiden, hennes styrka och kondition är smått otrolig.




Har som sagt haft ett spännande ridpass med den där stora svarta... haha, viss bevisning finns så jag ordnar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar