onsdag 11 maj 2016

Äntligen!

Nu är jag lättad, de tre senaste passen med Fenja har jag för första gången vågat gå en "runda" i skogen och det har gått bra (!), att kunna eliminera själva vändningen är en oerhörd lättnad. Jag är så nöjd med henne! Hon är inte direkt supersöt hela tiden men jag bryr mig inte längre om de där små betten/hoten, hon får hålla på hur fan hon vill så länge hon varken sliter sig eller sparkas.


Och äntligen har hennes pass kommit!

Fem månader, en stämpel och tusen kronor senare, man tackar...

Dessutom har jag "äntligen" hunnit lägga ut Salsas annons. Sprutgrinar redan så hä bli kul det här.





Pojkarna går på bete helt och hållet nu, superskönt för mig att slippa rodda med hö stup i kvarten och bära höbalar upp till hagen varje dag, med sommaren kom som sagt även insekterna och Rucj har redan hunnit klia manen... *vill dö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar