onsdag 19 juli 2017

Så dålig idé

Vetgirig som jag är har jag fördjupat mig hejdlöst i allt vad fölning heter. I min jakt på kunskap fann jag en live feed på ett dräktigt sto som jag nu "fölvakat" över i alltför många dagar. Att finna videos på själva fölningen är ju ett tämligen simpelt företagande men att få en live-inblick i tecknen som leder fram till själva fölningen kändes som en fantastisk möjlighet...

Well nu är hästrackarn på dygn 361 och jag är fanimej helt slut... haha.

Mina egna hästar mår hur som helst fint, Fester är pigg och sprallig som vanligt trots enorma mängder gräs, Rucj har "kli" förstås men det är än så länge hanterbart och några testar man sitter kvar, Fenja är hög på energi och vi fortsätter leka i hagen några korta stunder här och där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar