fredag 21 juli 2017

Gulligt

Jag fick nyligen räkningen för Plättans ultraljud och slogs av en så jävla söt grej. Nu var jag ju till en seminveterinär som jobbar på en helt vanlig veterinärklink så själva räkningen kändes bekant men under diagnos gick det att läsa "dräktig" och det tyckte jag var underbart gulligt. Fler sådana "diagnoser" tack.

Vi har sommar någon dag här och där så jag har passat på/precis hunnit schamponera mina största djur ordentligt. Får säga att Fenja sköter sig exemplariskt och låter sig inte ens skrämmas av vatten i ansiktet, då är hon därtill lös, Rucj var i behov av en genomgång men ser helt ok ut i både man och svans - inga sår men glest mellan stråna.


Gullbullen har nästan lärt sig en ny grej som vi måste försöka föreviga i brådrasket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar