måndag 14 mars 2016

Fint och bra

Ja nu tycker jag vi har åstadkommit en hel del bra saker senaste dagarna.

Fenja har överträffat sig själv genom att sköta sig exemplariskt som handhäst både i lördags och söndags.


Idag tog vi oss dessutom någorlunda självsäkert, helt allena, ned till ridbanan och hem igen. Väl där var frieserfröken upptagen med att iaktta folk, fä och takdropp men det är hon helt förlåten.

Salsa har jag ridit ut ordentligt varje dag i snart en vecka och ibland känns det som att det inte är en hov i marken (se nedan)... haha! Vi njuter som sig bör av begynnande värme.


Vårkänslorna sprutar ur samtliga pållar just nu...




Fester och jag hoppade en stund idag och han var outhärdligt söt vill jag lova. Igår drog han mig på boben en liten liten stund i hagen, det är redan idag barmark där men jag tror vi ska hinna öva lite mer innan boben ställs in för säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar