måndag 20 februari 2017

Det trodde jag ALDRIG

Inte ska man misstro sin fina fröken inte... haha. Nej men dra mig baklänges vad förvånad jag blev när hon faktiskt gick ned på knä. Hon var som synes oerhört enerverande till en början och då ska man vara medveten om att hon var in my face i fem hela minuter innan hon ens sänkte huvudet första gången.

Jag korrigerar henne inte förrän hon faktiskt "nafsar", vilket hon aldrig gjorde här, jag vill alltid ge henne en chans att tänka till själv och välja ett bättre (mer lönsamt) beteende.

Det var underbart och lite överraskande att se hennes energi ändras så drastiskt när hon äntligen förstod vad jag ville.

Jag var beredd att avsluta direkt efter första lyckade "tricket" men hon ville mer så en gång till blev det innan jag fick ut henne ur corallen och belönade henne med en liten liten springtur. Väldigt nöjd med henne må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar