onsdag 21 januari 2015

Rörliga bilder

Har inga nya foton men filmade någon minut igår.

Jag jobbade egentligen bara med Rucj, vi löslongerade och tricksade lite lätt inne på "ridbanan", Festsson stod hela tiden tålmodigt och tittade på alldeles vid grinden. Efter en kvart började han enträget lunka längs stängslet, och såg allmänt övergiven ut, då kunde jag inte annat än att släppa in honom till oss.

Då blev han glad. Om man säger så.



Lite rörliga bilder från i söndags. Hästen i fråga är inte vuxen och utbildad men det var nog mitt minsta problem, världens största häst med världens största steg och samtidigt en 18" sadel... min lilla röv visste ju inte var den skulle ta vägen - haha!

Det var verkligen supersvårt men samtidigt väldigt roligt. Det må se lite hysteriskt ut emellanåt men jag kände mig trygg där uppe och jag ville verkligen testa samtliga gångarter... att kalla det en upplevelse är en underdrift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar