fredag 15 januari 2016

Liten datakrasch

Nu har jag lidit av plötsligt frånfälle på datafronten men prognosen äro god, macen kommer att återuppstå, nu använder jag stora otäcka datorn som jag inte rör i onödan.

Det har inte hänt särskilt mycket senaste veckan. Jag har återupplevt gamla minnen genom att rida på kvällarna genom byn, den packade snön tillåter nämligen samtliga gångarter på "asfalten", Salsa har varit mitt sällskap och hon må icke mätas med de som stod för bärandet förr om åren men hon är ändock en uppskattad kamrat att dela lite "bus"-ridning med.

Samtliga har vaccinerats (deras respektive reaktioner måste jag skriva om vid tillfälle...) Fenja har även ID-kollats för nytt pass.

Jag har ridit en eller två gånger för mycket, på fullt allvar grinade jag senaste gången, jag fick inte av varken sadel eller träns och smärtan i händer/tår var outhärdlig (att sitta av från skyskrapan Rucj var bland det jävligaste jag självmant utsatt mig för...).

En talande bild kommer här:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar