måndag 10 februari 2014

Hemma igen

Nu är datorn hemma igen så nu ska jag ordna video!

Snyggpojk <3



Om någon nu lade märke till tränset (har ju inte använt det tidigare) kan jag nämna att det är Dinos träns - med nytt betydligt längre pannband, nytt hål i nosgrimman och avklippt käkrem...

Jag älskar det där tränset för att det är så härlig läderkvalitet men framförallt blev jag osedvanligt blödig och ville ha samma träns som jag en gång för 15 år sedan började hoppkarriären på (nå väl, jag hade tävlat ridskoleponny innan men det är ju inte samma sak).

Jag drabbades just av en insikt; jag har aldrig tidigare tävlat så lågt, haha!

60 cm har jag hoppat någon gång med ridskoleponny och någon gång med Dino, 70 cm har jag ridit ett par gånger (främst med Dino då förstås eftersom det är LD för just C-ponny) men däremot aldrig 50 cm.

Det var väl skönt att få skriva in en ny höjd i CV:t  - HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar