fredag 19 augusti 2016

Bråda tider

Sedan senaste uppdateringen har jag hunnit träna en hel del men även tagit mig en stark liten resa genom norra Sverige och Norge.

Adam var hästvakt och skötte det med den äran, jag var borta i fyra hela dagar, innan jag stack ägnade jag mig åt rigorösa förberedelser och tvättade/verkade/smorde in samtliga hästar samt såg över alla stängsel och all hagmark så de sista två dagarna hemma var intensiva.

Landade hemma sent en kväll och inom loppet av en halvtimme var jag ute i nattsvarta skogen med Salsa. Vi fick tre fladdermöss och en älg i skallen men annars gick det bra.

Sedan dess har det gått i ett, har inte ens hunnit visa några bilder eller berättat något om resan för Adam, den lilla semestern var verkligen uppskattad även om det är förenat med svår ångest att lämna hästarna. Jag behövde lite luft och det var härligt att vara utomhus i några dygn.

Bilder från innan jag drog iväg:













Den starka resan kan sammanfattas med "fjäll, renar, snö, gapskratt, skitvägar och skakiga ben":






3 kommentarer:

  1. Det låter som en fantastisk resa, och jättefina bilder! Jag skulle också vilja göra en sån resa. 😊 Hoppas det är bra med dig annars ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får ta dig en liten resa hit tycker jag ;)

      Radera
    2. Ja gärna :) Vad sägs om nästa vecka? Vilken dag som helst efter typ 11-tiden funkar, du kan väl maila/sms:a mig om hur det ser ut för dig!

      Radera