fredag 3 juli 2015

Tjött

Min mosiga hjärna vaknade kl 11 (!!) igår vilket höll på att send me off the edge, jag mår inte bra av att slöa, det må vara temporärt nödvändigt men alltså... jag står inte ut.

Adam var ledig och med gemensamma krafter tog vi ökenråttan (=den enda som kan prestera när termometern visar trettio grader) på en tur till da lake.



Jag led en del och vilade som synes lite mellan varven (haha) men det var det värt!


Så himla sur och gnällig som jag var innan, ojoj, det var faktiskt underbart att få sträcka ut i vattnet och humöret steg avsevärt. Rucj var lite osäker först, det är 10-11 månader sedan vi badade senast så jag förväntade mig inget annat, men efter en stund njöt han verkligen.

Fick fantastiska bilder och filmer så det kommer mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar