söndag 15 mars 2015

Går ganska bra

Nu har jag faktiskt inte tappat Fenja sedan min cryfest i onsdags.

Jag har inte försökt gå "ända" upp till vägskälet men vi har tränat relativt länge både igår och idag, några protester har det blivit men inga fler regelrätta flyktförsök. Nu tar vi det väldigt lugnt, jag går baklänges när jag leder henne så att vi är vända mot varandra hela tiden, lite longering blir det också.

Även om det är nervöst och jobbigt emellanåt känner jag att jag tuffat till mig lite, jag blir rädd när hon "tappar koncepten" men det påverkar mig mindre och mindre. Nu vågar jag mig även på att ta lite olika vägar ut till hagen på morgonen och det går helt problemfritt.

Jag är redan glad för det som finns på film så jag fortsätter förmodligen att lägga upp fler filmer även om det blir tjatigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar